רשימת משאלות מתנה
עגלה (ריק) 0
עגלת הקניות שלך ריקה
תפריט
נצלו את המבצע המיוחד שלנו!
 ימים  jour  :  :
60% מכירות על המוצרים שלנו!

החברה

1. כמה שנות ניסיון יש לך בתעשייה?
חטיבת Lecentredudiamant של קבוצת Deblinger היא עסק משפחתי בן יותר משבעה דורות המתמחה ביצירה
וייצור תכשיטים ויהלומים. הודות לכוח אדם מיומן במיוחד ורשת הפצה בינלאומית, החברה מובילה כיום בתחום.

2. מדוע המחירים שלך תחרותיים יותר מאלה של התכשיטן שלי ושל מוכרים מקוונים אחרים? איך אתה מצליח למכור כמעט במחירי מפעל?

Lecentredudiamant היא יצרנית תכשיטים ויהלומים ובעלת רשת הפצה יעילה מאוד.

3. מאיפה יהלומים שלך? האם הם יהלומי דם?
ל-Lecentredudiamant יש מספר מפעלים בעולם ומייצגת נתח שוק של 7% ברחבי העולם, שאנו
חוסך בעלויות. אף אחד מהיהלומים שלנו לא מגיע ממדינות בעימות.

4. היכן נמצא העסק שלך וכיצד ליצור איתך קשר?
המטה שלנו נמצא בלונדון ויש לנו סניפים בפריז, אנטוורפן, ניו יורק, יפן וסין.

אנא מצא את פרטי הקשר שלנו בצרפת להלן:
רחוב השלום 10
Zeev Jabutinsky, Ramat Gan  
טל': 0800913713 XNUMX XNUMX - שיחה חינם



שעות פתיחה:
שני עד שישי: 9:30 עד 17:30.
סגור בשבת וראשון
שירות לקוחות: שני עד שישי 9:21 עד XNUMX:XNUMX)

למידע נוסף על הסניפים שלנו ברחבי העולם, לחץ על הקישור פרופיל.


5. איך ליצור איתך קשר?
היועצים שלנו עומדים לרשותכם במלואם.
אתה רק צריך להתקשר למספר 0800 913 713 או לשלוח מייל
בכתובת contact@lecentredudiamant.com.


6. איך מצליחים להשיג פריטים כאלה בעלות כל כך נמוכה?
הודות לשבעה עשורים של ניסיון וכוח עבודה מוסמך, Lecentredudiamant.com יכול להגשים את החלומות שלך ולהמיר אותם
לתכשיט אלגנטי שתוקיר במשך שנים רבות.

7. האם חברת Lecentredudiamant רשומה בפנקס המסחר והחברות?
כן, כי אנחנו רוצים שהפעילות שלנו תהיה שקופה לחלוטין.
SIRET:
504 466 111 00011
מספר מע"מ פנים-קהילתי: FR 775 044 66111


8. כיצד אוכל להירשם ולבטל את ההרשמה לרשימות מנויים?
אנא לחץ על הרשמה או ביטול הרשמה

משלוח ומשלוח

1. איך ההזמנה שלי נשלחת?
עבור משלוחים ליבשת צרפת, אנו עובדים עם UPS או Fedex עם שירות משלוחים ליום אחד
נפתח.
למשלוחים בינלאומיים אנו משתמשים ב-Fedex המציעה שירות ביטוח למקרה של אובדן, גניבה או נזק לחבילה.

2. האם אוכל לקבל את הסחורה שלי תוך פחות מ-5 ימי עבודה?
כן. צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו לפני ההזמנה אשר יודיע לך אם ההזמנה שלך יכולה
יש לתעדף ולהגיע תוך 5 ימי עבודה, בהתאם לזמינות המלאי. אנו נודיע לך על התאריך
משלוח ספציפי בהקדם האפשרי.
צרו קשר בטלפון
0800 90 46 03 (מספר חופשי)  


3. האם אני יכול לאסוף את ההזמנה שלי באופן אישי?
כן. אנו מציעים שירות זה במקרים מסוימים. התייעצו עם היועצים שלנו שיאשרו אם זה אפשרי לפני כן
לסיום תהליך הרכישה.
שימו לב לקוד הקבלה בתיבת ההערות בשלב 1/4 של הרכישה המקוונת.
תצטרכו לקבוע תור מראש על מנת להסכים על התאריך והשעה שבהם תאסוף את
להזמין ותצטרכו להביא תעודת זהות (רישיון נהיגה או דרכון).


4. כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
אנו נשלח אליך הודעת דוא"ל לאישור הזמנה עם תאריך אספקה ​​משוער. לאחר מכן תוכל לעיין בסטטוס ההזמנה שלך (ייצור, משלוח).


5. איך אני יכול לעקוב אחר המשלוח של ההזמנה שלי?
ביום המשלוח תקבלו מייל שיציין את מספר המשלוח ושם המוביל. לא יהיה לך
רק כדי ללחוץ על אחד מהקישורים למטה.
מעקב ומעקב ב-UPS
עקוב אחר עקבות ב- FedEx


6. האם אוכל לקבל את ההזמנה שלי בכתובת שונה מהכתובת לחיוב?
אם תרצה לקבל את החבילה שלך בכתובת אחרת, אין בעיה. בשביל סיבות ביטחוניות,
אנו נבקש ממך מידע כלשהו אשר לאחר מכן יישלח אליך בדוא"ל.


7. מהם הסיכונים במהלך ההובלה?
המשלוחים שלנו מבוטחים מפני גניבה, נזק ואובדן.


8. האם הרכישה שלי פטורה ממס אם אני קונה מחו"ל?
כן. רק אם הכתובת לחיוב היא כתובת זרה. במקרה זה, יהיה עליך לפנות אלינו בכתובת
0800 913 713 להזמין
.


9. איך הסחורה ארוזה? האם החבילה דיסקרטית?
אנחנו רוצים להגן על הרכישה שלכם ובמקביל להציג לכם אותה בצורה הכי אלגנטית שיש בקופסה.
לתכשיט. הרכישה תישלח אליך במעטפה מאובטחת. כל משלוח מטופל בזהירות מירבית.
על מנת למשוך גנבים, השם Lecentredudiamant אינו מופיע על האריזה.

תשלום

1. האם תהליך הקניות המקוון מאובטח?
רוב האנשים קצת סקפטיים לגבי קנייה באינטרנט, במיוחד כשמדובר במוצרים יקרים.
עבור Lecentredudiamant, הבטיחות קודמת לכל. יישמנו תהליך אימות כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יוכלו לגלוש בבטחה באינטרנט שלנו:

א) https: כשתגיעו לשלבי המשלוח והתשלום, שורת הכתובת תשתנה מ-http ל
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), שילוב של HTTP ו-SSL (שכבת Socket Secured) מסורתית,
משמש למניעת כל פעילות הונאה וכדי להבטיח שהאתר שייך למקור בטוח.
תעודת SSL תקל על כל הפרטים שלנו עבורך.
Lecentredudiamant רשום גם אצל השותפים שנפרט בהמשך.

ב) PCI (תעשיית כרטיסי תשלום): המנפיקה המלצות אבטחה על תשלומי כרטיסים ומספקת מידע על
תקני הבטיחות הקיימים. הארגון הוקם על ידי אמריקן אקספרס, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide ו-Visa, Inc.

2. מהן אמצעי התשלום המקובלים?
אנו מקבלים שיטות תשלום רבות:
- כרטיסי אשראי / חיוב: אנו מקבלים את רוב כרטיסי האשראי והחיוב העיקריים למעט אמריקן אקספרס.
- PayPal: אם יש לך חשבון PayPal ואתה מרגיש נוח יותר להשתמש באמצעי תשלום זה, אתה
אתה רק צריך לבצע את התשלום, לשלוח לנו את המידע בדוא"ל ואנו נספק לך את
הורה.
- העברה בנקאית: שיטה בטוחה ונוחה לעסקאות גבוהות. אם ברצונך לשלם בהעברה בנקאית, צור איתנו קשר בדוא"ל בכתובת contact@lecentredudiamant.com או התקשר אלינו למספר 
0800 913 713 (מספר
חופשי מצרפת היבשתית) ואנחנו נקל על שלנו
פרטי הבנק וכן ההנחיות שיש לבצע עבור ההעברה.
- תשלום עם קבלת הסחורה: חשבונך יחויב רק לאחר קבלת הסחורה. אנו מציעים אמצעי תשלום בין 3 ל-60 פעמים (עם ריבית). הערה: שירות זה זמין רק ללקוחות המתגוררים בצרפת.
- Wirecard Bank: כל העסקאות מכל המדינות
- חשבון

3. מערכת התשלומים המקוונת אינה מקבלת את הכרטיס שלי. מה אני יכול לעשות ?
אל תדאג. זה בוודאי נובע משגיאת הקלדה בעת הזנת המידע שלך.
- בעל כרטיס: הזן את השם כפי שהוא מופיע בכרטיס הבנק
- מספר כרטיס
- מספר אבטחה: 3 - 4 הספרות האחרונות המופיעות בגב כרטיס האשראי שלך.
- מיקוד: ייתכן שהמיקוד של כתובת החיוב אינו נכון.
אתה יכול לבדוק נתונים אלו ולתקן אותם על מנת להשלים את תהליך הרכישה.

במקרים מסוימים, כרטיס הבנק נדחה מהסיבות הבאות:
- נדחה על ידי הבנק: הבנק יכול לחסום את העסקה אם סכום העסקה חורג מהמגבלה שלך
או אם הכרטיס לא היה בשימוש במשך זמן רב. בשני המקרים ולמען ביטחונכם, הבנק יחסום אוטומטית את כרטיס הבנק על מנת למנוע הונאה וגניבה.
- קוד אבטחה מאסטר קארד / קוד אימות VISA: על מנת להילחם בהונאת בנקאות מקוונת, הבנקים הציגו חידוש הכולל הצגת קוד זה כשאתה קונה באינטרנט. זכור, תתבקש לפני הזנת פרטי הכרטיס שלך. במקרה ששכחת אותו, פנה לבנק שלך בטלפון
מספר המופיע בגב כרטיס הבנק. היועץ ישאל אותך מספר שאלות אבטחה על מנת לאשר את הכרטיס. אל תדאג לגבי ההזמנה שלך, היא תישמר אוטומטית בעגלת הקניות
לִרְכּוֹשׁ.

4. באיזו מהירות אקבל החזר?
הכל תלוי בשיטת התשלום שבה נעשה שימוש, ייתכן שיחלפו 8-10 ימי עסקים עד שההחזר יבוא לידי ביטוי בחשבון הבנק שלך. העברות בנקאיות וצ'קים מוחזרים בהמחאה על שם החברה.
החלפת תכשיט יכולה לקחת בין שבועיים ל-2 שבועות בהתאם לעיצוב.
אנא עיין בסעיף תנאי החזר ל-30 יום.

5. איך אני מקבל את אישור הפטור ממס?
מע"מ חל על כל ההזמנות המבוצעות באתר שלנו. כל המוצרים שלנו כוללים מע"מ. רכישות שבוצעו על ידי לקוחות המתגוררים מחוץ לאיחוד האירופי.

6. האם אני זכאי לפטור ממס?
מע"מ נגבה בכל מדינות אירופה. אם אתה גר מחוץ לאיחוד האירופי או במדינה פטורה ממס, פנה אלינו בכתובת
0800 913 713 (מספר חינם מצרפת והיועצים שלנו יעזרו לך לבצע את הרכישה שלך בטלפון.

7. האם אתם מציעים הנחות?
אנו נודיע לך על כל ההצעות שלנו באימייל.

8. האם אתה בודק מחירי מתחרים כדי ליישר קו?
כן. Lecentredudiamant גאה להיות מסוגל להציע לך ערבות למחירים תחרותיים. ואכן, הודות לעובדה שיש לנו מפעל משלנו וכוח אדם מוסמך עם יותר מ-3 עשורים של ניסיון, אנו יכולים להציע את
המחירים הכי טובים.
עם זאת, זהב ויהלומים נתונים לתנודות גדולות - המחיר עשוי להשתנות מעט.
אם תמצא מוצר זול יותר במקום אחר, אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לנסות להתאים את המחיר הזה, עבור מוצר דומה. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו מייל לכתובת contact@lecentredudiamant.com.

9. מתי התשלום ייכנס לתוקף בכרטיס האשראי שלי?
כרטיס הבנק יצור מעין צל בחשבון הבנק שלך, מה שאומר שהבנק נבהל ממנו
העסקה הזו. ברגע שתבצע את התשלום, הבנק שלך יאשר את הסכום עבור עסקה זו. ההסכם
סופי לתשלום יבוצע תוך 2 - 3 ימים, ויבוא לידי ביטוי בדף חשבון הבנק שלך כגון Lecentredudiamant או Directglobe groupe.

מנגד, אופן התשלום עם קבלת הסחורה ישקף את העסקה רק לאחר אספקת הסחורה.

מוצרים

1. האם לתכשיטים שלך יש סימן היכר?
סימני ההיכר הם הוכחה לטוהר ועדינות המתכת אשר נקבעת על ידי בדיקת בדיקה של המתכת.
יש הבדל בין "סימני מסחר רשומים" ל"סימן מסחר". סימן ההיכר מציין כי הפריט נבדק במעבדה עצמאית ומבטיח כי הוא עומד בתקנים לתכולת מתכות יקרות, הנקראות גם עדינות.
סימני מסחר וייצור, לעומת זאת, הם סימן לזהות היצרן. ב-Lecentredudiamant, כל המוצרים שלנו מוטבעים בהתאם לחוקים הצרפתיים.


2. אילו אישורים אתה מספק עם המוצרים?
GIA / IGI / HRD / EGL ו-GIE
ב-Lecentredudiamant, אנו רוצים שתנצלו את מלוא היתרונות של היהלומים האיכותיים שלנו במחירים תחרותיים במיוחד.
זו הסיבה שאנו מציעים תעודות מארגונים מיוחדים כגון GIA / IGI ו-EGL.
תעודת ייצור היהלומים ניתנת על ידי הגמולוג המומחה שלנו ועל ידי מעבדה עצמאית. ה
שתי תעודות משתמשות באותם קריטריונים לסיווג. ההבדל היחיד הוא שהתעודה של
מעבדה עצמאית מוכרת ברחבי העולם בעוד שהתעודה שהונפקה על ידי Esskay היא גם הוכחה
של אותנטיות היהלום בין היצרן ללקוח.
ל-EGL (המעבדה הגמולוגית האירופית) יש מעבדות בכל רחבי העולם בעוד שה-GIA (הגמולוגית)
המכון לאמריקה) ו-IGI (המכון הגמולוגי הבינלאומי) קיימים רק בכמה מדינות; מה שמשפיע על זמינות היהלומים והתעודות שלהם וכן על המחיר הסופי. יהלומים לא מאושרים הם קלים
למצוא וחסכוני יותר מאשר מוסמכים.


3. אני רוצה להחליף טבעת אירוסין שאבדה ומתעניינת בעיצוב הנ"ל אבל זה מספיק
קשה לקבל מושג על גודל האבן באינטרנט. אתה יכול לעזור לי לקבל את המידות המדויקות יהלום?
כמובן, תצטרכו לחפש רק בקטע צורות כדי לקבל את כל המידע הדרוש על יהלומים.
(הגודל שלהם, קראט...).


4. איך אורזים את החבילה?
עבורנו הדבר החשוב ביותר הוא אבטחת המשלוח ואנחנו גם רוצים להציע ללקוחותינו סקירה של
תכשיט ראוי לאהבתך. הפריט שלך יישלח במעטפת דואר סגורה. כל הזמנה מטופלת בזהירות על ידי מחלקת שירות הלקוחות שלנו ומטופלת בזהירות.
הערה: שם החברה Lecentredudiamant אינו מופיע על המעטפה החיצונית על מנת למנוע גניבה.


5. האם אני יכול לחרוט את התכשיטים שלי? מה העלות וכמה דמויות אפשר לחרוט?
אנו יכולים לחרוט את התכשיטים שלך לפי העיצוב שתבחר.
יש מגבלה של 25 תווים וגופן סטנדרטי משמש לכל ההדפסים שלנו. אנו מציעים שירות זה ללא עלות נוספת והעיכוב הוא 3 - 4 ימים נוספים. אל תהססו לשלוח לנו באימייל את הפרטים של
את הזמנתך ואת ההודעה שברצונך לחרוט כדי שנוכל לאשר בהקדם האפשרי את האפשרות לבצע שירות זה עבור התכשיט שלך.
הערה: תכשיט חרוט אינו ניתן להחזר; לא ניתן להתאים את גודלה של טבעת חרוטה לאחר החריטה.


6. האם אתה יכול למרוח שכבת לק או מחצלת על התכשיטים המוגמרים שלי?
אין שום בעיה לחלוטין. אתה רק צריך לשלוח לנו את פרטי בקשתך לכתובת contact@lecentredudiamant.com ואנו נסייע לך בשירות זה, ללא עלות נוספת.


7. האם אתה עובד עם פלדיום או רוז גולד?
יש לנו כמה פריטי פלדיום ורוז גולד זמינים להזמנה. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו למספר המצוין לעיל והיועצים שלנו יודיעו לכם על זמינות הפריטים הללו ועל המחירים שלהם.
הערה: זמן האספקה ​​יכול להיות 3 - 5 ימים.


8. האם אתה מספק תעודת מומחיות?
אם אתה יכול לבטח את הבית שלך ואת החיים שלך, למה לא לבטח את התכשיטים שלך?
Lecentredudiamant תספק לך תעודת מומחיות הכוללת את כל רכישות התכשיטים שלך למקרה שתרצה לעשות ביטוח. תעודה זו כוללת את כל המידע על המוצר (קראט, טוהר, צבע, מתכת וכו'). שירות זה הוא בחינם ומשמש לא רק כדי לבטח את התכשיטים שלך אלא גם כדי להקל על תעודת מקוריות.


9. איך מזמינים? האם ניתן להזמין בטלפון?
בטוח. אנו מקבלים הזמנות בטלפון ושיטת רכישה זו מומלצת ללקוחות המעוניינים בהדרכה נוספת בתהליך הרכישה. אתה רק צריך להתקשר אלינו למספר
0800 913 713 (שיחה חינם
מצרפת היבשתית); היועצים שלנו ישמחו לעזור לך.
שעות תשומת הלב שלנו הן שני עד שישי, 9:30 עד 17:30 וראשון, 10:16 עד XNUMX:XNUMX.
הערה: אנו מציעים מסגרות תשלומים ואשראי.


10. האם אוכל לבטל את הזמנתי?
ב-Lecentredudiamant תוכל לבטל את הזמנתך תוך 30 יום ממועד קבלת הסחורה.
אם ברצונך לבטל או להחזיר את הרכישה שלך, כל שעליך לעשות הוא להתקשר לאחד מהיועצים שלנו בטלפון
0800 913 713
לפרטים נוספים על התנאים להחזרים והחזרות של סחורה, לחץ על הסעיף 30 יום מדיניות החלפה-החזר כספי.
הערה: לאחר שהפריט יישלח, הביטול שלך ייכנס לתוקף לאחר שהוא יוחזר ל-Lecentredudiamant ובקרי האיכות שלנו אימתו שהתכשיטים במצב תקין.

11. האם אוכל להזמין ממך תכשיטים בהתאמה אישית?
יכול לקרות שאתה מתאהב בתכשיט; התפקיד שלנו הוא לעשות הכל כדי להגשים את החלום הזה ולהגשים את התכשיט הזה.
Lecentredudiamant מציעה שירות עיצוב ללקוחותיה, על מנת שנוכל להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם ולהמיר אותם לתכשיט איכותי ועמיד.


12. האם היהלומים שלך מגיעים ממכרות יהלומים בעימות?
כל היהלומים שלנו מתקבלים ממקורות משפטיים הנשלטים על ידי הגוף המוכר בעולם האחראי על הלחימה
נגד הסחר ביהלומים אלה: The Kimberly Process Certification Scheme.
כרטיס הבנק יצור מעין צל בחשבון הבנק שלך, מה שאומר שהבנק נבהל מהעסקה הזו. ברגע שתבצע את התשלום, הבנק שלך יאשר את הסכום עבור עסקה זו. ההסכם הסופי לתשלום יבוצע תוך 2 - 3 ימים, ויבוא לידי ביטוי בדף חשבון הבנק שלך בתור Lecentredudiamant או Lecentredudiamant. מצד שני, שיטת התשלום עם קבלת הסחורה תשקף את העסקה רק לאחר שה
סחורה שנמסרה.

החזר והחזר מוצר


1. מהי מדיניות ההחלפה - החזר כספי? האם אני יכול לשנות את משקל הקרט, בהירות, צבע, מתכת וליהנות מהעיכוב של 30 יום?
Lecentredudiamant מציעה תקופה של 30 יום לכל החזרה והחזר של המוצרים שלנו מיום משלוח הסחורה.
לא ניתן להחזיר פריטים מותאמים אישית ואלו שהוזכרו לעיל אלא אם כן יש להם פגם בייצור. לדוגמא: ניתן לשנות טבעת אירוסין עתיקה על ידי הוספה או הסרה של יהלומים, אך לאחר שינויים אלו, לא ניתן יהיה להחזירה.
פריטים בהזמנה אישית שהוזמנו ישירות מהיועצים שלנו אינם ניתנים להחזרה.
פריטים עם יהלומים של 2 קראט ומעלה כל אחד אינם ניתנים להחזרה.
לא ניתן להחזיר תכשיטים הנושאים כיתוב. לדוגמא: טבעת המסומנת ב"לנצח" אינה ניתנת להחלפה או החזרה מכיוון שלא ניתן לשנות את התכשיטים החרוטים הללו ולכן לא ניתן למכור אותם מחדש.

ניתן להחזיר את כל המוצרים שלנו (למעט אלו שהוזכרו לעיל) תוך 30 יום מתאריך המשלוח.

הערה: אם ברצונכם להחזיר את הסחורה, ארזו אותה בחבילה חדשה.
Colissimo מציעה שירות משלוחים עם ביטוח עבור הסחורה עבור ערכם הכולל. לא ניתן לקבל פריטים שטופלו או שונו על ידי תכשיטן שאינו Lecentredudiamant. אל תציין את Diamond Center על האריזה בעת החזרת מוצר. Lecentredudiamant אינה אחראית לכל גניבה או אובדן של החבילה.

2. כמה זמן לוקח ההחזר?
ההחזר ייכנס לתוקף פעם אחת:
- המוצר התקבל אצל Lecentredudiamant במצב מושלם ועם כל המסמכים והתעודות הנלווים
- המוצר נבדק על ידי מומחי האיכות שלנו וקיבל את אישורם.
בהתאם לשיטת התשלום שבה נעשה שימוש, ההחזר יבוא לידי ביטוי תוך 8-10 ימי עסקים בדף החשבון שלך.
זמני המשלוח להחלפה הם כ-10 ימים, תלוי בדגם.

3. זה עתה קיבלתי את הטבעת שלי והיא גדולה מדי - קטנה מדי. אני רוצה לשנות את זה, מה עלי לעשות?
אל תדאג, פשוט עקוב אחר ההוראות בסעיף מדיניות החלפת 30 הימים שלנו והחזר את הטבעת יחד עם מידת האצבע המדויקת שלך. אנו נשלח לך את הטבעת החדשה בהקדם האפשרי.
הערה: אם הזמנתם את גודל הטבעת הלא נכון, תצטרכו לשלם תוספת אשר תחויב מכם בעת החזרת הטבעת.
אם קיבלת גודל טבעת שגוי, היא תוצמד לאצבעך ותשלח בחזרה בהקדם האפשרי.
לא ניתן לשנות את גודל הטבעות של טווח הנצח המלא; תצטרך לבצע הזמנה נוספת.

4. מאוד אהבתי את הדגם של Full Eternity Ring, אבל אני לא יודע מה המידה שלי, מה עלי לעשות?
אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת המלאה שלך ואנו נשלח לך מדידת אצבעות בחינם בדואר. השתמש בו לפני ההזמנה.

5. אני לא ממש אוהב את הפריט שקניתי זה עתה, האם אני יכול לשנות אותו?
בטוח ! אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהרכישה שלך, אנו מציעים לך את ההזדמנות לשנות אותה.
הערה: לא ניתן להחליף פריטים עם חריטה.

6. פריטים שאינם ניתנים להחלפה
אנא בדוק את המוצרים מיד עם קבלתם עבור כל פגמים. אנא הודע לנו על התקלה תוך 30 יום ממועד האספקה ​​ואנו נחליף את המוצר ללא תשלום נוסף. הסחורה המוחזרת חייבת להיות במצב טוב וללא שימוש.
לא יתקבלו פריטים ששונו על ידי תכשיטן שאינו מ-Lecentredudiamant. לא יתקבלו פריטים שהוחזרו וארוזים בצורה לא נכונה ונשלחו מעבר לתקופה של 30 יום.

close

Liste de souhaits